Se flere på HITME.NO

Jag = smurf!?

2008-11-0521:44:56
Skrivet av Sandra Edlund

Jag hoppas på att kunna visa er lite bättre bilder på det jag syr snart! Blir lika arg varje gång jag ska fota något med min digitalkamera!
Idag när jag tog på mig spetstrosorna och fotade mig själv (vilket för övrigt ser rätt kul ut när jag ska vända mig 90 grader för att fota min bakdel själv ) så tittar jag på bilden raderar den illa kvickt!! På bilden såg min hy helt blå ut!!!



Ända sen det byttes till fjärrvärme i vårt hus så har jag gått runt med yllekofta och tofflor. Nog för att jag är frusen som person men såhär illa brukar det inte vara. Elementen funkar inte som de ska och min näsa är en isbit, ständigt!

Visades tydligt när jag tog bilden som framhävde min blåa hy! Fy fan! Inte snyggt!! Så därför blev det bara en bild på själva trosan idag!

Håller tummarna på att kameran i X1an (som ska komma denna vecka!!) är bra så jag kan ta bilder med den. Annars blir jag illa tvungen att köpa den jag tänkte köpa från första början! Det tar emot vill jag lova!! 

Nehe.. nu ska jag, smurfen, vara duktig och jobba lite! Hoppas det går bättre idag än igår... igår var ingen rolig natt! Riktig krasch hade vi....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback