Se flere på HITME.NO

Extra rum snart klart!

2008-11-0402:44:23
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har det fixats inne i vårt extra rum som ska bli kontor/myshörna/övernattningsrum. Det sattes upp hyllor, förvaringshyllor, databord m.m. Blev mkt bättre än jag trodde! Blev jättemysigt! Fast än är det inte klart!

Lite svårt att ta bilder för att visa men här kommer några...





                    Bra förvaringsboxar så man kan ha ljus på...



                             Jag tar kort innifrån myshörnan....



         Nu kan äntligen Baby stänga in sig o jobba i lugn o ro...

Och det gjorde han.... satte sig direkt o gjorde lite olika förslag på affischer till Manipulate. Jag smygfotade lite... hihi...



Cooolt va!? :)



Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Heeeej vännen min! Kul att kolla in din blogg! Du får inte sluta blogga, såg i ett inlägg att du kanske skulle lägga av. Det får du INTE! Är ju superkul att få ta del av din vardag med din rocker till kille =) Träffas nästa gång jag e hemma? Hörs o ses! Puss o kram på dig

2008-11-04 | 09:46:19
Postat av: Sandra

Heeeej! Vad kul att du tittar in här! :) Du får starta en blogg du med så jag kan se hur du har det där nere! Absolut att vi får träffas nästa gång du kommer, någon resa planerad än så länge? Puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback