Se flere på HITME.NO

Borttagna födelsemärket

2008-11-1814:33:10
Skrivet av Sandra Edlund

En litem uppdatering på hur det gått med mitt födelseärke på näsan som jag tog bort för några veckor sen...

Idag gör det inget ont men näsan var bra öm där ett tag, att ta av och på sig en tröja kunde vara mer smärtsamt än att..... eeehhh, ehhh, ehh.... fan vad svårt det är att definera smärta då! .... ähhh, det gjorde ont om man kom emot nästippen helt enkelt! :)

Idag är skorpan borta och jag har istället ett litet ärr! Se själva:



                 Har gjort en pil så att ni ser vart den satt förut!



                      .......och en bild för att minnas hur det såg ut!


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Va fint! :) Men jag har dock aldrig tänkt på ditt födelsemärke på näsan innan hehe det är ju lixom du :D Säkert som när folk säger till mig att jag inte ska ta bort min lilla glugg mellan framtänderna :) Kul att höra oxå att ni sett Step Brothers!! haha Robban har bra humor!! ;) Dizco Dizco tänker jag på sen i somras! haha Vi måste ses snart!! Gå ut på juldan? haha Framförhållning! ;) puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback