Se flere på HITME.NO

Freeeedag ;)

2008-05-1615:48:27
Skrivet av Sandra Edlund

Idag vaknade jag och kände att det var dags att göra något åt mitt ledsna humör pga vädret!
Så vad gör man då!? Just det! ...... Man shoppar ;)

Tog mig en lunch med baby och så strosade jag runt lite och shoppade både det ena och det andra!

* slingblondering (ser förjävlig ut i håret)
* hårspray
* plastblomma till toaletten



* ljus som matchar med blomman
* en body (!)

och sist men inte minst...

* en sommarklänning!



Härliga färger va!? Dags att vända den gråa dagen till något roligare!

Det är fredag och ikväll får jag besöka av Jonna. Vi ska äta tacos och dricka massa vin! + att jag köpt lite annat smått o gott! Hihi...

Trevligt att hon vill komma hit och göra mig sällskap! Blir en riktig tjejkväll!



Kommentarer:
Postat av: mamsen

Snygg blåsa! Kanske man kan få låna den nu när vi åker på semester till varmare ställe. O B S den kan bli "lite" uttöjjjjjjjjjd. ha, ha Och du sluta deppa nu du ska få rå om mina guldklimpar i en hel vecka. dä du..... so long baby / Mamsen

2008-05-17 | 08:25:03
Postat av: Sandra

Haha.. du är rolig du!

Vet inte riktigt om du skulle komma i klänningen :P Men du kanske borde införskaffa dig något nytt nu när ni ska åka? Usch.. jag vill också iväg, lite avis är jag! Men jag får stanna hemma o hålla ställningarna här hemma! :) Någon måste ju göra det också! kram kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback