Se flere på HITME.NO

Nanananana

2008-05-2213:31:49
Skrivet av Sandra Edlund

Ligger i sängen och gosar mig lite! Vad ska man hitta på idag då!? Skulle verkligen behöva fixa slingorna i mitt hår tills på lördag! Måste måste måste!! Alltid ute i sista stund.... :P

Igår var jag ute med mamsen och aktiverade oss! Hon behövde lite nytt inför deras semester nu på fredag. Klart man ställer upp som modeguru och visar vad hon ska ha på sig.. haha..!

Först blev det en ny mobil så vi kan höra hur de har de därnere! Med bra kamera så de kan skicka massa MMS o visa hur de har det!
Sen var det Gina Tricot för hela slanten! Det köptes linnen och en klänning, leggings och en tunika och så en strandväska, som jag sen fick! Hehe.. bra köp där mamma :) Sist men inte minst så blev det solglasögon också! Klar hon måste ha det! ;)

Riktigt bra blev det! Tycker jag!

Gick vidare och handlade lite sommarkläder till hennes gubbe också så han blev glad! Sen delade vi på en pizza innan vi gav oss iväg!

Hela dagen gick åt våra ärenden!

____________________________________


Nääää.. usch nu får jag panik av att ligga här.. måste UPP!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback