Se flere på HITME.NO

Tillägnat Emma Eklund ;)

2008-05-1003:55:17
Skrivet av Sandra Edlund

Detta inlägg är endast till min gode vän Emma, som verkar saknat mina inlägg nå så fruktansvärt ;)
Har du kunnat sovit något gumman? Eller ligger du orolig om nätterna och undrar "varför bloggar inte Sandra"
Hehehe....

Jo jag vet.. jag erkänner. Jag har varit otroligt dålig på att blogga den senaste tiden! Tror inte ens det blivit ett minsta inlägg på hela veckan! Well well.. min bortförklaring med att det var fint väder gick du inte på alltså.. DAMN!

Om sanningen ska fram så har jag blivit påkörd av en buss och är halvt förlamad..... så att skriva så här mkt har tagit mig 39 minuter! Nä.. skämtosido... fast sånt får man inte skämta om! Tänk om det skulle hända! Usch...

Näää.... tror jag är lite trött så som jag svammlar i nattmössan här! Har kommit hem från arbetet och det är miss i nassen nu. Tänkte sova lite inom snart framtid! Imorgon ska vara en fin dag sägs det! Gäller att passa på att njuta av det underbara vädret vi har och haft i veckan! Det har ni väl gjort!??

image800

Själv har det varit grillning, första slagsta glassen, uteserveringar, glassa i solen med en bok och däckbyte!

image798  

Känns som man hunnit göra lite av varje trots att jag jobbat denna vecka också! Men nu är det ledigt igen och det ser jag fram emot! Under helgen ska det fixas här hemma! Vårt dressingroom ska vara klart inom en snar framtid har jag bestämt! Absolut senast tisdag vill jag att allt är på plats! Då kommer nämligen Svensk Motorsport hem för att göra ett reportage om mig! "Hemma hos" reportage inför Speedway GP som går på Ullevi. Först gör de hembesök för att få reda på lite mer om mig sen kommer de även följa mig hela dagen och domumentera ALLT jag gör under dagen! Sen blir det ett reportage om det i tidningen... "En gridgirls vardag"
Ska bli intressant! Alltid lika kul o se vad tidningar skriver, vinklar och vrider på saker!

Hoppas jag inte känner mig som jag gjort idag när de kommer! Usch... vissa dagar känns verkligen inget bra när man tittar sig i spegeln! Tror jag hittade alla fel och brister jag hade idag och letade ännu mer fel och brister...
Är det 25 års syndromet som kommer krypandes!!??? Hoppas verkligen inte det.... Fy fan!

Näää.. nu måste jag sussa! Men jag lovar att det ska bli mer bloggande denna vecka!!!

Puss puss




Kommentarer:
Postat av: eMMa

TACK!!! Min helg är räddad, lite update i min kära väns liv! Och jag va väldigt nära på att gå på det där med bussen! Hahah Jag hann nästan känna mig sådär dum som tjatat! Sånt får man inte skoja om!!! *skrattar* Skönt att du mår bra iaf! Jag ska fica iordning min balkong idag, och inviga den med en god middag i solen i nya utemöblerna jag ska iväg och handla nu!!! :) Puss puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback