Se flere på HITME.NO

Sol sol strålande sol!

2008-05-2723:20:21
Skrivet av Sandra Edlund

Inte ett moln har jag sett på hela dagen!! Solen har förgyllt min dag från att jag vaknade tills att den kröp till sängs!

Vaknade när vovvarna tyckte att det var dags för mig att gå ut och leka lite. I pyjamas gick jag ut med hundarna och kastade lite boll. Rufsig i håret och svullna ögon... det är så man gör här ute på landet!

Insåg rätt snart att min flanell pyjamas var alldeles för varm så jag bytte om till något mkt luftigare. En liten rosa topöverdel som jag köpte i Sthlm igår. Perfekt för att få en bra solbränna!

Tog inte lång tid innna Jonna kom över med sitt nyinköpta hår och syjuntan var fullt igång! Det tar sin lilla tid att fixa o dona med löshår men det blev riktigt bra tycker jag. Vill se ett resultat när det sitter i ordentligt sen också Jonna :)

Efter hårt slit med håret bestämde vi oss för att ta en liten lunch ute i hamnen i Sundbyholm! Så himla trevligt och mysigt därute. Speciellt en dag som denna när solen steker och man bara njuter!



Det blev en liten piggelin till efterrätt innan det bar hemåt igen. Piggelin är otroligt underskattad glass. Bästa isglassen om du frågar mig ;)

Väl hemma igen tog vi alla hundarna och gick "45:an" ett stråk vi har här ute som är perfekt att ta ut hundarna på. Eller en löpar runda om man så vill...
Snacka om att de var glada över att få gå en långpromenad!

Sen slutade Baby jobba och vi åkte o handlade för lite grillning till kvällen. Fick hem lite besök från Bokis, Andreas och Cia. Väldigt trevligt! Det har ätits gott, druckits rödvin och skrattats hela kvällen....
Mitt i allt detta så fick jag blombud som plingade på dörren. Sötisen som överraskat med fina rosor!

Tack älskling! Du är bäst!





                            Fler som vill pussas med Baby än jag :)

Blir mys i soffan för mig nu! Sen sängen!

Natti på er!


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Åh, vad han är romantisk. Jag ska nog lämna din bloggsida öppen så att Carl-Adam kan "råka" se din fina bukett ;-) Hehehe!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback