Se flere på HITME.NO

Lördagmorgon och strax i Göteborg, Ullevi. Speedway GP

2008-05-2409:24:52
Skrivet av Sandra Edlund

Goooodmorgon!

En solig morgon denna lördag och jag är vaken tidigare än någonsin :)

Snart går tåget till Göteborg och jag ska vara där i tid tänkte jag. Har sovit gott, trodde inte jag skulle somna så pass tidigt som jag gjorde men det är jag glad för!

Har hunnit ätit frukost och varit ute med hundarna en snabbis, nu ska jag bara fixa mig själv sen är jag fit for fight!



Så här låg Nikki i soffan när jag gick upp! Haha...


Måste fortsätta nu.... Ha det!


Kommentarer:
Postat av: Julia

Tusen tack för ikväll! Har haft jätte roligt! :) Vilka sidor prata du om där det ev kan finnas bilder från ikväll? Vore kul å se :)

Hoppas vi syns snart igen!

Postat av: Sandra

Tack själv! tycker ni/vi var jätteduktiga som stog ut i den fruktansvärda kylan! Förutom det var det grymt kul! Försöker hitta bilder men en har du fått iaf :)



Skickar så fort jag hittar några :)



Lycka till med studierna så ses vi säkert igen! kraaamis

2008-05-27 | 00:39:07
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback