Se flere på HITME.NO

Intervju med Svensk Motorsport

2008-05-1320:02:17
Skrivet av Sandra Edlund

Nu har jag haft intervjun med Anders från Svensk Motorsport!

Han berättar att han fått många olika kommentarer när han berättat att han ska iväg för att intervjua en "paraplyflicka"
Vissa tycker att det är jätteintressant att få höra vad det är som döljer sig bakom denna minimala klädsel man bär under Speedway GP. Andra dissar oss totalt och undrar bittert vad vi har för funktioni samanhanget!

Han berättar att han står någonstans därimellan!

Han hade som de flesta lite förutfattade meningar när han kom hit om hur jag skulle vara! Åkte sen härifrån med en hel annan inställning, vilket glädjer mig.
Vet inte hur många gånger han påpekade att jag var en väldigt trevlig, öppen, charmig och positiv människa... och jag tror honom när han säger det!  (jä**ar vad jag kommer äta upp dessa ord om jag har fel! :P)

image804

Tidninge kommer ut varannan vecka och artikeln kommer antagligen publiceras 2 nr efter att Speedway GP varit i Göteborg! Vill säga någongång i slutet av juni! Intressant intressant!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback