Se flere på HITME.NO

Filmklipp, bild, Sthlm, middag...

2008-05-2711:04:44
Skrivet av Sandra Edlund

Fick denna lilla filmsnutt skickad till mig igår! Från prisutdelningen på Speedwayen! Usch, nästan så jag börjar hacka tänder när jag ser det! Kallt kallt kallt....




Fick även en bild från invigningen! Där jag eskorterar alla in på plan :)



Nog om Speedway! Igår ringde Jonna och frågade om jag ville hjälpa henne hitta en plånbok! Självklart sa jag och åkte in till stan, slutade med att vi satt på tåget till Sthlm och tog oss en shopping tur! Hehe.. impulsivt är bäst! ;)

Hittade lite smått o gott. Bla så köpte jag nytt hår så idag ska det fixas och donas med det! Äntlgen, var inte en dag för tidigt!

Efter vår sthlm tripp tog vi med herrarna och gick ut och åt! Jättelite folk ute på en måndag fast att det varit hyfsat väder. Men det är ju Eskilstuna i ett nötskal! Trevligt var det iaf....

Nu ska jag ut i det härliga vädret och gassa lite. Sen kommer Jonna över så vi kan ha lite hår-sy-junta och gå långpromenad med hundarna!! Då blir de glada!

*puss på er*


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback