Se flere på HITME.NO

Vilken lång helg och än är den inte över....

2008-03-2317:03:42
Skrivet av Sandra Edlund

Här ligger jag lite mosig på soffan, har så mkt o göra men iiingen som helst lust just nu!
Lite påskgodis kanske kan ge mig lite energi... hehe.. alltid så bra anledningar till att äta godis :)

Det har varit mkt de senaste dagarna och det är otroligt skönt att inte göra någonting just nu!
Hoppas ni alla haft en riktigt trevlig påskhelg med massa godis och god mat! Det har verkligen jag haft!!

I onsdags var vi iväg till Strängnäs och tittade på när Robbans bror uppträdde med hans band. En tävling de är med i, jättekul o se!! Eftersom Robban inte spelar längre får jag väl nöja med mig att se hans bror istället :)

På skärtorsdagen var vi hem till hans bror och fikade, passade deras urgulliga son, Kevin och sen under kvällen tog vi oss ner till Restaurang Grappa och firade att det var helg med lite oxfilé och ett glas vin till! Gott och avslappnande, behövs när man haft en sån hektisk vecka som jag haft *ironi*
Nää, firade mer att baby var ledig och att det gick bra på mötet i Stockholm. Riktigt kul för honom!!

image741
 
                                                                       Härlig oxfilé

På långfredagen var det påskmiddag hemma hos familjen Peterzons! Firade även Robbans mormor som fyllde år i veckan! Mkt trevlig middag med Kevin som påskgubbe! Huuur söt som helst!

image742

Den här bilden är verkligen sååå fin bild! 

image740
 
                                                                       2 sötnosar

Efter att vi ätit 3 rätters så vi nästan sprack! Så var det dags att åka vidare, svängde förbi hemma hos mamma och lämnade lite blommor och sen hem för att byta om och göra sig fin till 30 års firande. Roberts kompis Mogge fyllde år och bjöd in nära och kära till Café Sylvia där vi fick mat och hade trevligt!

image738

Oxfilé bidde det för mig igen! Lite blåbärs mojito och annat smaskens!
Mogge ser vi i mitten med glasögon, glad i vågen då han fått jordgubbar och champagne kl 08.00 på morgonen... sen gick det bara utför.... Se själva:

image743

Hehe.. snyggt snyggt!!

Vi gick hem i lagomtid, drog oss vid 00.30 tiden, tog det hyfsat lugnt då det var festens dagen efter också!

Min käre vän tezzan firade sin 25 års dag.
Men först under dagen skulle vi hem till mormor och fika. Där var även Robin och Caroline som hade med sig jättesmaskig tårta!
Innan mormor var jag tvungen att hitta något att ha på mig till kvällen! Så det hanns med en sväng på stan också, hitta mig ett klipp på Ginatricot! *oväntat*

Så efter att vi varit hemma hos mormor var det bara att åka hem och försöka piffa till sig innan vi skulle vara där klockan 18.00.
Hemma hos Tezzan bjöd hon på jättegoda pajer och till det drack jag rödvin. Sen var det hålligång!!
Utgång både på Harrys och Nybron! Dansade och hade jättetrevligt.
Massa bilder togs denna kvällen då Emma var med och knäppte på kameran. Får lägga över lite bilder sen när jag fått de av henne :)

Så ni kanske förstår varför det känns skönt att bara ligga på soffan idag, imorgon är det nämligen ännu mer påskmiddag hemma hos mormor!

Have to go now...!! Ska springa iväg o handla lite gott!!

Puss o hej!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback