Se flere på HITME.NO

Shopping

2008-03-0523:00:11
Skrivet av Sandra Edlund

Sååå irriterande när man skriver ett långt inlägg och sen när jag ska publicera det så försvinner allt och det är bara att börja om igen :(
Blir inte lika långt, orkar inte skriva om allt.....

Inhandlade mig ett par byxor idag iaf som jag såg på en tjej igår. Dessa Gina Tricot byxor med hög midja, sett de flera gånger och inte gillat de alls. Men när jag såg bilden på denna tjej så bestämde jag mig för att testa de iaf och det blev ett köp! :)

Satt mkt bättre än jag trodde...


image721

Dags att åka till jobbet några timmar, känns som man precis kom därifrån. Hade utbildning tidigare idag och fick reda på att jag ska iväg på en "ledarskapsutbildning" om ett par veckor också uppe i Sundsvall i 3 dagar! Mkt jobb/utbildning nu....

Later.....


Kommentarer:
Postat av: Ella

Jag vet!! Hade samma jäkla problem i går!! Värsta inlägget å så försvann allt! Publlicerade en bild på min katt i stället.. ha ha Coola byxor, de vågar inte jag mig på.. ;-)

Postat av: eileen

heeey! se der ja.... ble det bokse på deg:)
kjempefin var den! looking good:)

klems

2008-03-06 | 21:07:07
URL: http://www.eileenk.blogg.no
Postat av: Emma

Coola... ovant men det är snyggt! :)

2008-03-07 | 22:12:07
URL: http://emmaeklund.blogg.se
Postat av: marie

jätte snygg men dom skulle nog inte passa min kropp :D

2008-04-03 | 08:55:58
URL: http://livingintheoldtown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback