Se flere på HITME.NO

Sångfågel i studio

2008-03-0700:36:50
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har det varit utflykter hit och dit, ute och gått på stan och kollat massa roligt att inhandla inför flytt :) Ätit gott och njutit av det härliga vårvädret som var idag...
Avslutade dagen med att träffa upp en producent här i stan som jag känner sen tidigare. Hoppade in i sångbåset och sjöng ut lite. Riktigt kul! Gillar att stå i studio och arbeta... som alla säger innan det gått några år och man spyr på att vara i studion! :)

Riktigt schysst ställe han har studion i.. gillar det skarpt!

Looki look:

image722

image723

image725

image724

Bilderna är tagna från hemsidan www.xlmusic.se
Finns mer bilder där för den som vill se....

Blev lite kinamat på hemvägen och nu myser jag i soffan. Något läskande, en schweizer choklad och en film och sen är jag nöjd :)

image726

*puss på er*


Kommentarer:
Postat av: jenny

Hej! Va roligt det lät att sjunga i en studio :) Ja visst är det underbart med fint väder och solen skiner,blir humöret på topp:) Skönt med Fredag oxå..Ha en bra helg!!! kram

2008-03-07 | 08:56:27
Postat av: Sandra

Ja, jag tycker iaf att det är jättekul att sjunga i studion :)

Bäst att passa på att vara ute nu när det är så fint väder, kom precis hem från en shopping runda i Västerås. Hittade tyvärr inte så mkt! Hoppas du får en trevlig helg du med :)

*kram*

2008-03-07 | 16:54:37
Postat av: Jonna

Nebbes lägenhet är helt sjukt fin! Snacka om drömlägenhet :-) Kram!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback