Se flere på HITME.NO

Inför flytt...

2008-03-1219:09:18
Skrivet av Sandra Edlund

Guuud vad det är saker att göra när man ska flytta! På gott och ont! Nu MÅSTE man ta tag i alla saker man bara skjuter upp hela tiden. För att nämna ett exempel; mina garderober!

Herregud, vet inte hur mkt skit jag har där som inte är användbart men tar säkert en eeeevighet att gå igenom allt! Men det allra värsta med mig är när jag går igenom det så hittar man saker man inte hade en aning om att man hade köpt! Saker o ting kan tom fortfarande ha prislappar kvar. Helt oanvänt alltså.. och så tänker man... "åååhh just ja DEN HÄR hade jag glömt" och så sparar man på allt... Fast jag har insett att det är ju faktiskt bara det som syns som används. Vet inte hur man ska lösa detta stora problem! *fniss*

Drömmen vore att ha en dator där du har ett program där du lägger in alla kläder du inhandlar sen när du ska klä dig kollar du i datorn. Gäller ju då att man har ordning så man vet exakt vart det plagget är... alltså är det kört redan där för mig!

Jag ska tom vara så hemsk mot mig själv att jag lägger ut bilder på det!

       

Något att bita i eller vad säger ni.... usch ser verkligen hemskt ut när man ser det så här.

Egentligen så är det ordning och reda! Första garderoben har jag uppdelat i olika lådor. Bikinis i en låda, trosor i en, strumpor i en, omaka strumpor i en annan, "showkläder" i en låda, linnen i 2 lådor, tshirts i 2 lådor, långärmade tröjor i 2 lådor och byxor och träningskläder längst ner... Jaa... så var tanken från första början iaf, sen tillkommer det massa kläder som inte får plats och då pressas det in någonstans där de får plats! (glömde jag nämna att jag precis tvättar 2 fulla maskiner också... *suck*)
I andra garderoben har jag klänningar, skjortor och sånt som behöver hängas. Tyvärr finns det inte galgar till allt så därför har vissa saker hamnat i botten... och vissa saker ovanför på hyllan... joråsåattteee...
I den tredje garderoben har jag skor och jackor! Skorna ligger i en hög upp till jackorna och ramlar ut när jag öppnar garderoben, har inte alla det så???

Som ni förstår har jag lite att göra....


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Hahahahahaha gumman då! Jag är preciiiis likadan. Vad roligt att se hur min garderob kommer att se ut i sommar nån gång ;-) Kommer väl orka hålla ordning i garderoberna ungefär 2 månader och sen blir det likadant igen... Helt hopplöst.

Vi hörs när du fått kontraktet godkänt av din hyresvärd! Kram!

Postat av: B Black

shiiiiiit baby... vi kommer bli tvugna att köpa "10"st nya garderober till Dig bara, haha..

2008-03-14 | 07:44:46

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback