Se flere på HITME.NO

Helg med melodifestivalen!

2008-03-1715:47:38
Skrivet av Sandra Edlund

Helgen är förbi och det är måndag.. här sitter jag i den mysigaste Manipulate-luvtröja och pösbyxor. Det är ledigt så det skriker om det! :) Inte bara i klädsel då, utan riktigt ledigt! EXTRA ledigt! Hehe... min lediga vecka är här och så kommer påsken på det, vilket gör att det blir extra ledigt!! Hihi...
Hur man nu kan vara så glad över att ha 1 extra ledig dag när man ändå har 7 dagar ledigt vet jag inte, men så är det! :P

Efter min helvetes fredag var snabbt lördagen här med The Grand Finale av Melodifestivalen!!
Det gick ju inte att missa! Det smides planer på Vart och Hur ?
Inbjuden till Stockholm för att verkligen känna pulsen och fortsätta kvällen på Cafét, men jag blev kvar i mitt ljuva hem. Handlade god mat och öppnade en flaska vin. Tog Baby i min hand och myste hela kvällen. Fick lite besök och satt ihärdigt och hejade på... ja.. vem fan hejade jag på! Det var ju så många bra alternativ att det var svårt att bestämma sig för EN favorit! Men Carlotte Perrelli var ju helt klart en god vinnare!

image735

                                                        En riktigt snygg bild på Donnan

Sen kom söndagen och partandet fortsatte i storstaden. Adam Tensta uppträdde på Cafét! Var riktigt sugen på att åka, men tiden sprang iväg och det blev stressigt och sitta i bilen i dryga timmen kändes sådär!
Ibland önskar man verkligen att man bodde närmare storstaden, fast att man alltid säger "det tar ju bara en timme dit" Ibland är en timme jäkligt länge om man är stressad.. och det vet ni ju hur det brukar gå och man är stressad o kör bil!

Röjde undan lite i min garderob istället, 2 stora kassar med kläder som ska kaseras och jag kom inte igenom hälften ens..!! Vet inte hur det här ska sluta! Vad gör man med överblivna kläder idag, skänker de till Myrorna? UFF?? eller vad???

Nästa steg: inköp av svarta sopsäckar! Kommer behövas... :)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback