Se flere på HITME.NO

Gridgirl? Pyroman! Internationella kvinnodagen och att äta muslie o yoghurt med en gaffel...

2008-03-0501:24:24
Skrivet av Sandra Edlund

Why.. kan man undra...!! Fråga mig inte! Slöhet antar jag... Jag har en förmåga att bli otroligt slö och bekväm av mig när jag är ledig, det är inte bra! Jag måste ha saker att göra annars säckar jag ihop. Skittrist!

Imorgon ska jag in till jobbet, först utbildning kl 14.00 och sen ska jag även jobba under natten, några timmar bara. Har även sagt att jag kan jobba extra på fredag! Vet inte vad som har tagit åt mig :)

Annars har pyromanen i mig levt loppan idag! Var iväg och köpte lite "tänd gel" som det heter. Att jag inte hört talas om detta tidigare när jag bott med en öppen spis i så många år är konstigt! Så bra att den blivande hyresgäst i min lägenhet sa det så jag kunde njuta av det in i det sista nu :)
Eller så får hon ångra att hon sa det, nu kanske jag inte vill flytta!! Hehe.. jo då, skoja bara Jonna ;)

image717

Eldade lite allt möjligt här hemma. Glas sprack, brandlarm gick och grannar kom springandes och undrade vad som försigick... nej, inte riktigt så allvarligt var det.
Men något av det stämde. Vilket!?! Den som svarar rätt får en trisslott! :)

image718

                                                                Tidig majbrasa..??

Annars blev jag väckt av mobilen som ringde imorse(?) Gällde samtal inför Speedway GP som i år kommer hållas i Göteborg istället för här i Eskilstuna. Den 24 maj gäller det om vi tackar Ja!
Så är du en snygg och het brud som gillar speedway, maila gärna in lite bilder och info om dig själv så kanske det är du som är en av oss gridgirls! [email protected]

Fick även höra att Värnamo Nyheter ringt upp Ella idag för en intervju med The Swedish Bikini Team, inför den Internationella Kvinnodagen som är på lördag! (8 mars)

Söker du på internationella kvinnodagen kommer denna text upp:

Den internationella kvinnodagen är berättelsen om vanliga kvinnor som har skapat historia: kvinnors kamp i århundraden för att få delta i samhället på samma villkor som män. I det gamla Grekland uppmanade Lysistrate till sexstrejk mot männen för att få slut på kriget. Under den franska revolutionen ville kvinnorna i Paris ha "frihet, jämlikhet och broderskap" och marscherade till Versailles för att kräva rösträtt.

PRECIS det vi står för! Sexstrejk och långa promenader.... eller ??

Promenader ja... var ute och gick jag och baby!

Är vi inte söta!? hahahaha...

image719

Vet inte varför men den här dumma blick har blivit en grej! Det gäller att se så dum ut som möjligt! Hur dum kan du se ut?? Skicka mig en bild så jag får skratta lite... haha! Jag ser mer förvånad och rädd ut... måste jobba på den!

Med den bilden säger jag god natt....



Kommentarer:
Postat av: eileen

hei sandra:)
ja,det må du!! :) var litt skeptisk jg å først...for på meg finnes det ikke hofter!! :P
mn synes de ble veldig bra!:) gleder mg til å få brukt buksa....er lissom ikke en bukse man har på på jobb.
good luck! i bet den blir meeeega nice på deg å!!:)
klem

Postat av: mamsen

Men hallå ska du ta med våra hundar till g-borg va kul för dem där har dom nog aldrig varit. Som du vet befinner vi oss utomlands då. ;-) och i ett svagt ögonblick lovade du att se efter våra änglar.../ Mamma

2008-03-05 | 18:54:45
Postat av: Jonna

Ni är ju jättesöta! Rolig min =) Båda har exakt samma! Haha!

Vart köpte du gelén? Måste jag ju inhandla =) Synd att du inte vetat om det innan, du får inte ångra dig nu med att flytta! Ni får köpa en sån där "låtsas" öppenspis som du kan elda i!

Du får mordhota din hyresvärd så att han sätter fart och ger klartecken ;-)

Kram!

2008-03-05 | 19:24:12
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se
Postat av: Emma

Men gumman då! haha Har du blivit galen? Eldar och ser dum ut? ;) Gud vet inte hur många bilder jag har där man ser ut som ett mongo o nu när jag skulle leta upp ett hittar man inte ett enda... men vänta bara, snart har du något i din mailkorg! :) Puss & kram

2008-03-05 | 20:20:04
URL: http://emmaeklund.blogg.se
Postat av: Sandra

Eileen, buksena ble perfekte!! Haehe, ursäkta min dåliga norska :) Blev vita för min del dock!

Mamma, jo jag kom på det jag med... ännu ett problem att lösa. :S Men allt går med lite vilja :) Tror du de kan spinna ett paraply?? ;)

Jo visst är vi väl för söta Jonna :) Humorn är otroligt låg mellan oss, ibland är det tur att folk inte hör eller ser oss! Har fått svar från hyresvärden nu iaf, mailar eller ringer dig om resten imorgon.
Gelen köpte vi på underbara hem! Sjukt komiskt att den helt plötsligt stod framför mina fötter efter att vi pratat om det! Fanns även låtsas spisar att köpa där :) lär nog bli en!

Haha.. ja du Emma, här utvecklas vi! Inte alltid till det bättre kanske..? :) Ser fram emot en "dumbild" Jag har hur många som helst, brukar muntra upp Robban med att mms:a en till honom när han jobbar. Funkar alltid för att få någon att skratta! Vad händer i helgen för din del annars då? Full fart?

*kram på er alla*

2008-03-06 | 02:18:57

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback