Se flere på HITME.NO

En tisdag som känns som en måndag!

2008-03-2517:30:30
Skrivet av Sandra Edlund

Långledigheten är slut och man är tillbaka i vardagen igen. Riktigt osugen att åka ut till jobbet igår kväll måste jag säga. Men det är ju skönt att veckan blir kortare än vanligt!

Hade helt glömt bort att jag skulle besikta min bil idag så det blev en smärre chock!! Som tur var gick den igenom galant! Trots att den var otroligt skitig :)

image744

Sen har jag suttit i samtal med Bredbandsbolaget idag inför flytt av telefon, bredband och beställnig av TV. Det är ju sanslöst hur komplicerat det ska vara då!!!
Det tar 3-5 veckor att flytta bredbandet, och de kan de inte börja med förän man flyttat ut! Och utan bredband får man ingen telefoni och innan bredbandet är installerat kan de inte avgöra om det går att få digital-TV heller! Herregud säger jag bara!!

Nåja.. tur att det ramlade in lite positiva samtal sen så man blev på lite bättre humör! Får berätta mer om det när allt är klart!! :)

Later!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback