Se flere på HITME.NO

Bowling

2008-03-0117:29:00
Skrivet av Sandra Edlund

Ja vad säger man! Ingen sport jag ska satsa på iaf.. haha!
Men det var kul, inte igår man kastade iväg ett klot precis! Hann med 3 serier och som bäst fick jag 109 poäng....

image710

                                           Gissa vilket klot som är mitt... haha!

image709

                                           Himla sexiga skor, eller vad säger ni? :)

Inget pris fick jag för mina109 poäng iaf! Tillskillnad från Robban som fick 203 poäng och vann alltihop! Tror han har tjuvtränat... Sen fick vi bästa gemensamma poängen så vi fick pris för det också :)

Vilket dreamteam.... ;)

Sen bjöds det på god mat, jag åt så mycket så man kan tro att jag ska föda när som helst!! Puuh... *mätt*

Igår var det likadant, var ute och åt lite Thailänsk mat på Thai Classic. Riktigt gott var det.. himla mysigt ställe är det också. Tror jag töjt ut min magsäck till det dubbla nu :)

image711

Märks att jag hittat tillbaka till min aptit nu när jag tränar! Gör av med betydligt mkt mer energi så det låter ju vettigt :)
Testade på ett danspass igår! Hahahaha... det var... ehhh... kul! Eller nåt!..... Haha...
Inte riktigt den dans jag är van vid kanske men skaka rumpan fick man göra allt :)

Nu ska jag sätta igång lite bra musik och städa lite... så jag kommer igång! Öppma en flaska vin på det kanske göra det hela ännu roligare, vi får la se....

Melodifestivalen ikväll!

Björn Gustavsson.... har väntat en hel vecka nu! :)

*puss o kram*


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback