Se flere på HITME.NO

Syjunta!

2008-06-2700:42:16
Skrivet av Sandra Edlund

Idag bestämde jag mig för att sy lite egna kläder!

Var iväg och handlade tyg, tråd, resår och allt annat som behövs för att kunna sy lite kläder!

Köpte svarta tyger bara i stretch, och gav mig in på att börja med att sy ett par hotpants! Gick riktigt bra! Bara att gå tillbaka tills när man var 15 år och hade syslöjd i skolan. Jag fick tom MVG så lite ska man väl kunna :)



Så här såg det ut när jag höll på....



... och så blev de såhär!

Gjorde 2 st varianter, den ena mindre än den andra! Kul o testa, mer lär det blir :)

Var så inne i mitt så jag glömde bort att äta, så jag unnade mig en kebabpizza sen och nu ligger jag som en knubbsäl i soffan och tänkte sätta på någon film att slumra till!


That's all folks!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback