Se flere på HITME.NO

Söndag, söndag bakis söndag!

2008-06-0212:21:38
Skrivet av Sandra Edlund

En otroligt trevlig dag med tanke på omständigheterna! Låg i sängen o gottade mig, rummet snurrade och det lät som jag druckit en flaska whiskey när Jonna ringde! Hon mådde minsann inte dåligt! Pigg som en lärka och hurtig som en gris skulle hon och Sandra iväg och sola! Klart man vill med ut, körbar... NO WAY! Cykel.. javisst, trodde jag...

När jag väl kommit upp och precis ska sätta mig på cykeln ringer Jonna igen och ändrar mina planer. "Vi kommer o  hämtar dig och åker till Sundbyholm istället, det här suger"

Så jag blev hämtad och vi åkte ut till hamnen, tog en glass och gottade oss bland hela Eskilstunas befolkning! Shit vad folk det var. En riktig sommardag med närmare 30 grader. Ja jag svettades! Men jag behövde komma ut!

På vägen tillbaka släppte de av mig hos mamsen där även mormor var på besök! Mkt trevligt!!

Sen skjutsade mamma hem mig till min lya, lite mör och trött i kroppen kröp jag precis ner i soffan när min telefon pep och ringde! Grabbarna Bokis och Andreas skulle ha grillkväll och bjöd över mig....

Tog mig en kall dusch och försökte komma igång igen! Gjorde mig en sallad, packade väska för att kunna bege mig till jobbet efter grillningen och CYKLADE till affären. Köpte mig en köttbit och joinade herrskapet!

Jättetrevligt och mysigt med grillning och en cykeltur!

Mindre kul när jag skulle hem från jobbet sen på cykeln, då var jag nämligen jättetrött och så hade värmen lagt sig. Men känns alltid bra att röra på sig ändå!! Blir nog en repris ikväll :)

Later!!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback