Se flere på HITME.NO

Midsommar 2008

2008-06-2122:03:17
Skrivet av Sandra Edlund

Vi begav oss till Stockholm, till Sara och Raffe och deras nybyggda hus. Som de fortfande håller på och bygger för fullt på! Kommer bli kanon när det är klart! Gjort jättefint än så länge!

Jag jobbade natten till midsommar så jag kom upp vid 12 tiden. Åt lite mysig midsommarlunch hemma innan vi begav oss!
Inhandlade lite gott att ta med oss och packade väskorna!

Så vi kom lite senare än resterande gäster. Tog med oss regnet gjorde vi också :( Precis när vi kom började det regna och blåsa. Några minuter innan hade de suttit ute och ätit trevlig lunch och lekt lekar... Så typiskt midsommar!

Men det tog inte lång tid tills solen var framme igen! Tiden närmade sig grillning. Massa god mat och super god midsommar tårta fanns på bordet!





Väääldens sötaste lilla vovve har de också! Jag blev helt kär! En liten Boston Terrier! 







Hade gärna tagit med henne hem! :)

För övrigt så dracks det snapsar och det sjöngs snapsvisor, Sara skulle precis till att göra strawberries daquire när mixern gick sönder! :( Därav hennes mindre glada min....



Själv så var jag nykter och körde oss hem när klockan slagit över midnatt! Alltid skönt att sova hemma även fast vi fick sova kvar mer än gärna... 

Jätte tack till värdparet Sara och Raffe och vi kommer gärna och hälsar på snart igen!





 



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback