Se flere på HITME.NO

J*vla amatör!

2008-06-2612:31:01
Skrivet av Sandra Edlund

Måste ju dela med mig av det värsta igår!!

Åker iväg glad i hatten och packad väska, anar inte att jag glömt något tills jag är framme och ska rätta till en lösögonfrans med lite lim tänkte jag och inser mot min förbannelse att hela necessären med aaaaaallt smink och alla smycken/hårgrejer/småkrafs är kvar hemma i mitt dressingroom!

Hur j*vla klantig kan man vara?!!!? Tror ni jag ville sjunga under jorden! Där står man.. "Jaha" Det var ju kul att träffas iaf då. "Boka ny tid kanske!?"

Så tyvärr blev inte riktigt kvällen som jag hoppats på. Hade sminkat mig när jag var hemma och hittade en liten puderdosa och läppglans i min handväska som jag kunde bättra på med! Så vi fick köra på det tills sminket var förstört! *suck* Så arg!!! Vad är man, amatör!!?? Smink är ju A och O när det kommer till fotografering. Hur kunde jag glömma det!?



   Här står jag med mitt puder och läppglans liggandes på sminkhyllan


Nåja, nu får vi boka om och ses snart igen och tog igen lite igårn då det var länge sen vi sågs!


Det kanske var meningen så :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback