Se flere på HITME.NO

Biokväll utan "Sex and the city"

2008-06-2401:13:35
Skrivet av Sandra Edlund

Så som jag tjatat om att gå o se "Sex and the City" på bio utan framgång! Det är en tjejkväll och ska ses med tjejer, tycker jag! Just denna kväll skulle tjejerna gå och se filmen efter en matbit på Grappa!

Ska jag ska jag inte??

Det blev inge "sex and the city för mig".....

Baby hade nämligen frågat om vi skulle ut och äta och bokat biljetter till "The Happening" tidigare under dagen.



                   Baby med sina sniglar till förrätt! Yiuuuuu....

Vi tog oss ner till uteserveringen på Restaurang Akropolis och åt jättegott!! Svept vin och öl in i det sista för att hinna till bion! Inspringandes 5 minuter för sent, smålulliga efter hetsdrickat och vi var nog mindre populära i salongen!


                                    
                                            *EGO SANDRA*



                            Okej, du får väl vara med! *suck*



                  Nej förresten det får du inte!! Mooohahaha...


Filmen var iaf kass!! Usch, dålig, usel, baaad... TÖNT!

Så det känns ju jättebra att det inte blev nå SATC!! NOT! Det var tur vi hade trevligt iag! ;)

Tack Baby för ikväll!

_________________________________

Annars så blev det en shoppinf tur tidigare under dagen! Nya skor inhandlades, smått o gott inom skönhetsartiklar! Bla nu rouge som jag verkar ha badat i om man tittar på fotona! : /


Nu behöver jag min beauty sleep, imorgon blir det plåtning! Hoppas det blir bra, var länge sen nu! :)

Loooooking forward to it!

_____________________________

Nighty night!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

OJ!!!? Vilket enormt huvud han har, haha..

2008-06-24 | 12:38:47
Postat av: Sandra

Hahahaha! Hör du det Baby! ;)

Postat av: Bobby

hahahaha... määääh, det va ju ja som drev med mig själv lite, haha.. ;-) joke joke joke is my middle name :-)

2008-06-24 | 14:46:38
Postat av: bob rokk

men det e sant... huvudet e förbannat stort, haha...

2008-06-24 | 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback