Se flere på HITME.NO

Åka av....

2008-06-1619:11:21
Skrivet av Sandra Edlund

... kan man minst sagt säga!!

Bror hörde av sig för att visa något, jag föstod direkt att han köpt en ny bil.

Jovisst sörru... ett riktigt monster hade han köpt inför sommaren!



                                        Stolt bror med nya bilen

                           Inge mindre än en Ford Mustang Shelby!



En V8 motor på 5,4 liter och kompressor! Skapligt drag vill jag lova! Med en motor på mer än 600 hk så rör den på sig rätt bra... och man blir ju  nästan lite horny bara av ljudet!




Kommentarer:
Postat av: eMMa

Men kära nån!!!! Jag blir sååååå avis! Jag vill oxå åka! haha

Postat av: Sandra

Jag vill också HA! Livet är orättvist ibland :)

2008-06-17 | 17:44:54
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: eMMa

Men du Sandra.... vi får helt enkelt börja spela poker! ;)

2008-06-18 | 18:16:08
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: eva

kommentera gärna mitt senaste inlägg, med lite tips ;)

2008-07-11 | 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback