Se flere på HITME.NO

Tidning på posten!

2008-07-2217:50:03
Skrivet av Sandra Edlund

Idag fick jag hemskickad en tidning inför nästa nr av Svensk Motorsport då jag är med i reportage!



Jag och söta Julia ute och går på banan...

Julia var med för första gången i Göteborg och var Gridgirl. Jag tycker det var jättekul att hon var så glad att hon blev tillfrågad och positiv till jobbet!
Extra roligt att jobba med sånna tjejer!

Men en sak gör mig så fruktansvärt arg när jag ser henne!....

Hur man kan vara så sjuuuukt söt förstår jag inte riktigt. Hon har ett sånt där ansikte som man nästan vill slå sönder näsbenet på när man ser henne för att även hon ska någon brist!
Haha.. nej sånna tankar har jag aldrig haft! Men allvarligt, är det verkligen lagligt att vara så söt??

Titta bara...




Här sitter hon med sitt underbara leende till höger och bara är underbart vacker!

*fnys* Nej bäst jag slutar nu innan vodoo dockan åker fram! ;)


Puss på dig tjejen!


Kommentarer:
Postat av: Julia

hahahaha men söt! Om det är nån som ska få knocka mig så är det du ;) Lovar ;)

Hoppas vi ses snart igen!

Puss

Postat av: Johan

Hörde talas om att Anders gjort ett reportage om en gridgirl och nu såg jag det. Tidningen kom till mig idag. fint.

2008-07-25 | 15:19:58
Postat av: Cecilia

Ja hon är verkligen vacker!

2008-08-05 | 11:46:02
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med. Hon är suuuper snygg, Julia!!!



Såg förresten omslaget för någon dag sedan som du bloggat om längre upp =) och; du är snygg du med :D

2008-08-06 | 21:16:55
URL: http://elinlovijsa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mkt! :)



2008-08-07 | 11:24:13
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback