Se flere på HITME.NO

Miss (u) Thailand....

2008-07-2102:18:34
Skrivet av Sandra Edlund

Ååååååhhh... kikade in på supergoa tösen Carolines blogg och hittade bilder på mig och min käreste från när vi var i Thailand! Snacka om att ett stort "Naaaaaaw" nynnades i mitt huvud. Gud vad härligt, längtar tillbaka massa nu! Speciellt efter alla hus jag tittat på där nere tidigare idag! Hittat värsta lyxvillorna på 300-400 kvm med betjänter och maaaaassa lyx för hur billig peng som helst! Någon som är sugen på att åka... so let us know!

De var där samtidigt som oss så vi bestämde dejt på deras sista dag där och drack drinkar och åt lite skandinavisk mat för första och enda gången på vår resa!







Ser man på.. inte ens när vi pussas kan han hålla tassarna borta från ölen!! Det är ju förjävligt!! ;)

Puss puss!


Kommentarer:
Postat av: Linda

Ställ gärna en fråga i min frågestund som hålls imorgon! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback