Se flere på HITME.NO

Ledig och sen Semester!!

2008-07-2017:19:43
Skrivet av Sandra Edlund

Det är söndag och i fredags jobbade jag min sista natt för 3 veckor framöver. Har tagit en semester vecka vilket gör att jag har 3 veckor ledigt! :) Flög som på moln på jobbet trots att det strulade.. vilket gjorde min arbetskollega ännu mer arg tror jag! Men han har redan haft semester så han ska inte klaga!! :P

Denna ledighet var därför tvungen att firas. Lite fördrinkar hemma med gitarrspel och sjungandes tog oss sen ner till restaurang akropolis. Där det åts sniglar till förrätt för första gången i mitt liv... lite äckligt fast okej pga vitlöken!



                                           Lite skeptiskt kanske



                                              ...men det gick ner...

Lite god mat och vin till maten tog oss vidare till Grappas bar där det dracks goda drinkar! Var tvungen att testa deras strawberry daiquires, gott gott gott!  :)



Sen mötte vi upp bror och hans tjej och gick hem till oss för att spela lite poker och dricka drinkar!

Nu är det bara att fortsätta njuta av ledigheten!! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback