Se flere på HITME.NO

Helsida med mig i tidningen!

2008-07-0517:00:50
Skrivet av Sandra Edlund

Titta vad man hittar i bland tidningarna!



Var och handlade inför grillning som var planerad ikväll, men vad händer med det fina vädret som varit!? Igår låg jag ute på bakgården med en bok och gassade mig i solen. Fortsatte sedan den fina sommarkvällen med att gå ner till stan där jag mötte Jonna och Sandra. Satte oss på en uteservering och åt grillbuffé och snackade "girltalk" Sen bar det av till jobbet för min del! Det har cyklats den sista tiden och det är himla skönt i det fina vädret!

På jobbet hade vi riktig helkväll med massa gott som Pelle på jobbet överraskade med. Där satt vi och gottade oss tills solen gick upp och det var dags att åka hem och sova!



Ibland är det bara för bra på jobbet! :)



Kommentarer:
Postat av: mamsen

jo ja tackar ja, typiskt att man var ledig. Annars hade jag kunnat tänka mej byta företag för en natt...

2008-07-06 | 15:00:40
Postat av: Sandra

Hehe.. ja det var ju synd! : P

Robban som slutade halv 12 egentligen satt och tittade på medans vi andra jobbade samtidigt som han drack bira! Nästan lite elakt!



Måste sett lite roligt ut när "ni" utanför kom in till oss!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback