Se flere på HITME.NO

Dålig uppdatering.. Jag vet!

2008-07-0120:55:19
Skrivet av Sandra Edlund

Förlåt för det!

Olika anledningar till detta, främst så väntade jag tills jag fick några bilder från festen i lördags för att kunna lägga upp.

Nämligen så att i lördags så var det åter igen festens för min lilla gubbe som fyllde för inte så länge sen. Att någon blivit så mkt firad genom att bli gubbe har jag aldrig varit med om. Är det ens värt att fira...??  ;)

Men denna gång var det lite annorlunda, nämligen så att det var 60 års fest då hans vän och kompanjon också fyller 30 i år så detta slogs ihop till en sjuhedrans fest med gemensamma vänner och närmast sörjande!

Jag min klant, stressad som bara den inför festen, glömde mobilen hemma och kunde därmed inte ta egna bilder under kvällen utan var jätte tacksam för att annat folk var duktiga och tog med sig kameror.

Det hade hyrts lokal ute på holmberget där ektorpsgården tagit över precis och byggt ut så fint där! Hade hoppats på toppenväder men det regnade under dagen men sprack upp senare under kvällen! I samma veva var det festival med Magnus Bäcklund och Uno Svenningsson som spelade. Yes...!! eller??




                                                   Fin utsikt

Kalaset började med rolig tipspromenad där det fanns tusentals frågor efteråt som sedan gicks igenom och berättades om! Att något kunde vara sant av det var ett frågetecken för många av de....

Det bjöds på buffé och alkohol! Baby fick en liten nappflaska med häxdricka av mig som han kunde gå och snutta på! Haha... 



Robbans pappa höll ett jättefint tal och drog en historia! Kan man annat än att gilla den karln? Han är så himla go och rar!

Kvällen höll igång i flera timmar och det var en jättelyckad fest! Är jätteglad över att mina vänner kunde komma och vara med att fira min lilla Baby!


                                         







Det flödade presenter åt grabbarna...



och sist men inte minst så fick baby en liten extra present av mamma och Lasse.. ett litet överlevnadskit! Haha!
Dvs... en väska med bla en bira, lite böner, knäckebröd, lite whiskey, en t-shirt och ett par kallingar! Hahaha... Jag garvade tills jag såg de där kallingarna på, då var det inte lika roligt längre! Hahaha...






Hahahha... ja!

Vad säger man, det var slutet på vårat sexliv! För ett tag framöver i alla fall...
Tack mamma!! ;)


Kommentarer:
Postat av: mamsen

ja tänka sej att jag träffade helt rätt ang storleken på kallingarna...

2008-07-02 | 03:45:38
Postat av: Bobban

Klockrent ;) överlägset bästa kallingarna jag någonsin haft, haha..

2008-07-02 | 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback