Se flere på HITME.NO

Thailand ena dagen, Sverige andra...

2008-01-3118:31:49
Skrivet av Sandra Edlund

Jaaa, då var man tillbaka i det kalla trista Sverige. Har varit en grå dag på alla sätt och vis!

Igår var det 34 grader i skuggan i min omgivning och närmare 13 timmar senare står man på Arlanda och ynka 2 minus grader visar termometern! Buuuhuuu...

Lokal tid var klockan 05.05 när planet landade, kom iväg så fort som möjligt och var hemma i Eskilstuna runt 07.30 tiden. Kändes som det var mitt i natten men med tiden så blev det ljusare och ljusare. 13 jobbiga timmar på planet med dålig sömn och varit vaken sen klockan 03.00 då de serverade "frukost" på planet. I Thailand var då klockan 09.00 på morgonen.
Det här med tidsomställningen har varit jobbigt... Kroppen vet inte riktigt vart den är!
Jag tog mig in i sovrummet när jag kom hem på morgonen och tänkte att jag skulle sova några timmar, men icke. Runt 14.30 tiden gav jag upp... bara för att jag MÅSTE sova så går det inte!
Jag som tänkt jobba i natt, hur ska det gå!! Skulle innebära att jag måste vara vaken i 29 timmar i sträck efter 13 timmar på planet. Känns rätt omöjligt :(

image621

Får se hur det löser sig!!!

Förresten så fyller min kära mor år idag!! STORA GRATULATIONER!!!! :)

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!


Får blogga mer sen om hur det varit när min hjärna inte är f*cked up!

Laaater....




Kommentarer:
Postat av: mamsen

välkomna hem. Tack för hälsningen och välkomna kl 16.00 på lördag. Mamma

2008-02-01 | 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback