Se flere på HITME.NO

Fortsättning på föregående inlägg

2008-01-0220:36:21
Skrivet av Sandra Edlund

... då ska vi se.... Vart var jag..!? Juni... ja, därefter kommer juli! Sommar sommar sommar... härligt!

I juli blev det mitt första besök på kolmården... ever!

Jättetrevligt förutom att jag aldrig varit med om något sånt skyfall av regn tidigare.. haha...

image561

Juli var även en av de jobbigaste månaderna på hela året. Vilket låter konstigt när man sen tänker på att jag hade semester, vilket man skulle njuta av! Men det var mkt att göra plus att det kom nya överaskningar som inte var medräknade.
En resa ner i södra Sverige för ett gigg med PussyCat Dolls Undercover för att sedan fortsätta dagen efter över gränsen till Danmark. Där det var lag-VM i Speedway! Resan var oväntad lång mot vad vi fått reda på vilket ställde till det en hel del! Vi kom sent och hann inte ens checka in, raka vägen ut på banan efter lite spackel. Men såhär såg vi ut iaf:

image562

image563

Ett under att man kunde le och utföra ett bra arbete så trötta och slitna vi var! Sov typ 4 timmar sen sitta i en bil i 70 mil och inte hunnit ätit något pga tidsbristen och väl ute på banan blåste kalla vindar som hette duga!...  Usch...
Nåväl, efter nå ytterligare få timmar på hotellet så var vi tvugna att bege oss lika många mil igen till öland för att ta färjan över till Gotland där det skulle tillbringas en vecka med olika evenemang och nöjen!

image564

Det var jag och Ella som åkte i bilen och träffade upp Frida som redan var på plats! Resan tog 12 timmar och sen var det bara att göra sig klar när vi kom fram för att köra vidare... Det var tufft! Minns hur trött jag var när jag väl var framme och bara ville sova...
Men efter den natten var kroppen sliten kan jag säga...

Veckan bestod av mkt rosévin, skratt, besvikelser och magkatarr!!

image565

image566

image567

image568

image569

Det var första gången jag gav mig på elden :) Med experthjälp av Ella och en bakgård att testa på så gick det susen :)

Efter en vecka på denna ö så begav vi oss hemåt igen. Dags för att ta hand om kroppen lite och vila upp sig och ha RIKTIG semester :)
Blev inte någon tripp förrän i augusti då jag, Robban, Marie, Micke, Tezzan och Madde åkte norrut till den lilla byn Norberg där det var festival och vi hyrde stugor i närheten. Det var grillning, musik, festens och Takida på scen!

image570


image572

I augusti var det dags för ett besök på Parken Zoo! Det var ju inte igår man var där precis! 

image573 

image574

image575

Sen bar det iväg på riktig semester, ändå ner till Medelhavet och ön Kreta!

Häääärligt!

image576


image578

image579

image580


image581

image582

Trots denna härliga semester mådde min kropp inte riktigt toppen! Varit för mkt under sommaren antar jag, ryggen började ge signaler genom att krampa för att signalera ordentligt att kroppen inte mådde bra. Så det fick bli några besök hos naprapat Cia när vi var hemma igen.
Prioritering nr 1 var att bli bra igen och ta hand om mig själv. Lite ansiktsbehandling, frisörbesök plus annat smått o gott för att ta hand om mig.
Sen var det september med lite kräftor och hösten började komma...

Under hösten kom komikern Pablo Fransisco till Stockholm vilket bara var ett måste att se... Tillsammans med Andreas, Merit och Robban var vi där och skrattade!

image583

I september blev det en fotografering tillsammans med Anders Rolfsson som även designar bla bikinisar. Jag och Frida var där på besök och fotade i olika bikinisar...

image584image585

image586

Året fortsatte med fler fotograferingar och nästa fotning var Baby och jag i André Karjels studio här i Eskilstuna och tog lite par-foton!

image588

Slutet på året börjar närma sig och vi är framme vid november!

Då var det besök på Wallmans tillsammans med Emma, diddi och Denice.

image589

image590

Några dagar senare blev det besök på Erotikmässan i sthlm tillsammans med Baby, första gången jag vistades där. Mkt jag gjort för första gången i år märker jag :P

image591

Den 16 november var det dags för Nutrioutlets modelltävling med Frida Sjöberg som segrare. Vi var där och uppträdde med The Swedish Bikini Team i samma veva och det gick jättebra!

image592

image593

Näää.. nu har jag inte tid med det här längre.. jobbet kallar....

Sooolong!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback