Se flere på HITME.NO

"Den 20:e knut då kom pojken ut!"

2008-01-1319:04:34
Skrivet av Sandra Edlund

För 27 år sedan på denna dagen föddes min bror, dvs att det är hans födelsedag idag!
Mkt gratulationer till dig Robin!

Hela helgen har vi firat honom känns det som. Det började på fredag redan då vi var där och blev bjudna på tårta och gav presenter. 2 biljetter till Kent blev det! Tror de var uppskattade! :)
Efter fikat spelade vi "med andra ord" ett sällskapsspel som är skitkul! Alla var med och spelade tom mormor gjorde sitt bästa! Hehe... Men jag och Carolins mamma tog hem spelet överlägset, trots att vi hade ALLA emot oss. Det var ganska bra jobbat!!
Några exempel på hur det kan låta har ni nedanför! Robin i sitt esse! :P

Fredag natt hoppade jag in och jobbade extra, försöka hjälpa till så mkt som möjligt nu när det bär av till Thailand.
 
På lördagen var vi och träffade Roberts mormor, bror och tjej och deras barn ute i Torshälla. Bäst att visa upp oss nu innan vi åker :) Sen tog vi vägarna förbi hemma hos hans mamma och pappa också där vi hämtade en resväsks som vi ska låna. De åker själva till Thailand i början av februari så det fanns lite och prata om :)
Alltid lika trevligt att träffa hans familj, tycker om de så mkt! Förstår vart han fått sina goda sidor ifrån!!

Påvägen därifrån var vi så hungriga att vi tog oss en till en pizzeria och åt varsin pizza! Eller ja, medans jag knappt börjat ätit hade Robban slängt i sig hela pizzan och var inne på att hjälpa mig! Vilket slutade i att när vi kom hem och pizzorna lagt sig mådde han så illa att han var tvungen att lägga sig... att du aldrig lär dig Baby! ;)

Själv gjorde jag iordning mig för att traska över till Bror och Caroline där Caroline hade fixat en överraskningsfest för honom! Han hade blivit jätteförvånad när hon sagt att hon skulle ner och köpa cigaretter och kom hem sjungandes med massa av hans kompisar! Hehe...

-Vad i heelvete är det som händer!?  hördes bakom dörren när han tittade i titthålet, sen traskade han runt ett tag i lägenheten innan han öppnade ytterdörren! Hahaha...
Vi dök upp lite senare iaf där spelet var i gång förfullt igen! Lite mer högljutt med alkohol i kroppen måste jag säga, men jag och Caroline tog hem segern denna gång! Jag är otroligt stark! Hehehe...

Sen var det utgång som gällde, men jag och Baby gick hem. Riktigt skönt faktiskt. Mkt att göra och tänka på nu inför resan så det kändes som ett smart drag av oss! Somnade efter några timmar och vaknade sent idag!
Åt lite frukost och sen bar det ner till teatern för att se "Eskilstuna Revyn" uppträda!
Det var Carolines present till Robin som han inte hade någon aning om, lika överaskad idag som igår!
-Va fan gör vi här!?
Sen skulle vi ut och äta på restaurang men tydligen så var allt stängt idag så vi gick hem istället och lagar lite mat hemma. Inte ofta det händer :P

Men det ska bli smaskens... hihi...



Kommentarer:
Postat av: Frida

Hallå! Nu är jag hemma i sverige igen! Vi får ta o styra upp någon dejt här snart! Jag kan nog förresten jobba den 6 och 8 feb om det fortfarande är aktuellt! Men vi hörs av gummsan! Kram

2008-01-15 | 09:22:04
Postat av: Sandra

Åhhh.. you're back! :) Hoppas ni haft det bra!!! Snacka om att åka om varandra! Jag åker till Thailand idag, men jag är bara borta i 2 veckor så vi styr upp en trevlig kväll när jag är hemma igen tycker jag! Den 6:e och 8:e bokade vi in Andrea :( Får prata mer sen!!! *kraaaam

2008-01-15 | 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback