Se flere på HITME.NO

Träning på högnivå!!

2008-02-2015:07:47
Skrivet av Sandra Edlund

Idag är det dags för att utmana ett ytterligare träningspass!! :)
Gissa om jag hade träningsvärk igår! ;) Skönt på något sätt, känns att träningen tog iaf!

Blev en 45 minuters promenad igår... med ett break på Godisland men det kanske jag inte behöver gå in på mer ingående! Så kul när jag får mina infall att bli sugen på godis, då köper man massa godis men sen så äter jag ju inte så mkt godis när jag väl har det så då blir det ännu mer godis liggandes här hemma!
Ja, ni som varit här vet ju hur det kan vara godis överallt. Som Frida sa en gång:

"Hela din lägenhet består av godis och sprit!" Hahaha

Jaja.. idag iaf så är det dags för ett träningspass tänkte jag. Tog fram veckoschemat och kolla vad som fanns på menyn! Visar sig att de har ju MASSA olika saker att välja mellan!

16.00 Ki Balans (Låter som något för mig)
16.15 Aerobics Ung (Nu är man för gammal för sånt)
17.00 Medel (Funkar alltid)
17.15 Core (Nja, inget som tilltalar mig)
18.00 Bas (Njäää)
18.15 Skivstång 70 (Nää)
19.00 Puls/Medel (Inte riktigt där än)
19.30 Ki Yoga (Yes!)
19.00 Medel (Funkar, men vill träna tidigare)

Såååå.. vad ska man välja! :) Det återstår o se...

xoxo


Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

Va kul att du har kommit igång med träningen. Min har avstannat p g a HOST O SNOR... Blääääää så jag känner mej men nu är det bara en natt kvar att jobba. Vi hörs! Mamma

2008-02-21 | 06:03:26

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback