Se flere på HITME.NO

Lägenhet till uthyres!

2008-02-2719:27:27
Skrivet av Sandra Edlund

Nu är det dags för mig att hyra ut min lägenhet, dags att gå vidare och testa något nytt!

Just nu bor jag perfekt, i min 3:a mitt i stan. Bra hyra och har inget att klaga på... Men har beslutat mig för att gå vidare och bli sambo i en större lägenhet. Därav letar jag efter någon som vill hyra min nuvarande lägenhet i andra hand tills vidare.

Lägenheten är 70 kvm och har en hyra på 4700 kr (ink.parkering bakom lås och bom) mitt i centrala Eskilstuna. Eskilstuna Kuriren som äger huset. (lägenheten ligger i samma hus)

Sååå, letar nu efter någon som vill hyra lägenheten. Är du intresserad kan du maila mig på [email protected]

Så snackar vi vidare...



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback