Se flere på HITME.NO

KICK-OFF 2008

2008-02-0210:25:15
Skrivet av Sandra Edlund

Igår hade jobbet en kick-off under eftermiddagen där vi träffades och fick en föreläsning av Jörgen Oom som jobbar med företaget Peak Motivation (www.peakmotivation.com)

Väldigt intressant föreläsning och otroligt duktig var denna Jörgen på att hålla i föreläsningen. 3 timmar föreläsning med raster med avslutning genom att joddla tillsammans! Haha... Så bjöds det sen på mat med alkoholhaltiga drycker till om så önskades. Själv skulle jag iväg och jobba så det blev mineralvatten för min del...

Var mindre kul att känna hur ögonlockena blev tunga ju närmare klockan närmade sig arbetstid. Att vara vaken från kl 5 på morgonen och sen jobba hela natten var ingen hit! Riktigt jobbigt, men det gick an!

Tragiskt är det att komma till jobbet och höra att det stora bekymret under tiden jag varit borta var att det ryktats om att jag åkt iväg till Thailand utan att lämna in en ledighetslapp!! ´

Give me a break!!

Ibland kan man undra hur små problem vi har på jobbet eftersom man måste gå runt och fundera över en sån sak!
Finns det inte viktigare saker att lägga vikt på... Tragiska människor!!!!
Tänk om fler personer kunde tänka på sig själva istället för att bry sig så mkt om alla andra hela tiden!

Får hoppas att de tog åt sig något av vad som sades på föreläsningen igår, skulle nog göra sig själva en tjänst!

If it's up to be, it's up to me!

________________________________


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback