Se flere på HITME.NO

KENT på hemmaplan i Eskilstuna!

2008-02-2914:12:45
Skrivet av Sandra Edlund

Igår var en toppendag! Verkligen!!

Det var dags för Kent att uppträda på hemmaplan och vi hade biljetter. Baby fick biljetter i julklapp och min kära bror fick biljetter i födelsedagspresent så det var mkt firande :)

Träffade upp Robin och Caroline vid en restaurang jag och Baby aldrig varit på. Otroligt mysig och helt klart den bästa restaurangen i stan har jag kommit fram till nu. Ligger i rademachersmedjorna i ett gammalt mysigt hus. Toppen mat! Oxfilén jag åt var nog det godaste jag ätit på länge!!
Unnade oss god efterrätt och kaffedrinkar på maten innan det bar iväg till konserten.

Konserten var heeeelt otrolig! Jag är själv inget jätte fan av Kent. Har dock lyssnat massor på den nya skivan efter att det blev bestämt att vi skulle på konserten så jag kunde typ alla texter :P
Men vet inte hur många gånger jag fick gåshus och skrek, hoppade och (försökte) vissla!

Att se de på hemmaplan var verkligen något speciellt, mellansnacket kan inte jämföras med något annat! De var riktigt bra helt enkelt!

image708

Tyvärr så var ju jag tvungen att åka till jobbet efter konserten, mindre kul kan man tycka! Likadant idag, det är fredag och det blir till o jobbe ikväll! Men sen är det ledigt igen, veckan har gått sjukt fort!
Blir först möte på lördag sen mat och bowling med jobbet. Ska bli kul! :)

För er som hört av er om lägenheten så tänkte jag att jag skulle lägga upp några bilder här så ni fick se lite, hann tyvärr inte det igår men hoppas jag hinner idag :)

Later!


Kommentarer:
Postat av: jenny

Hej tjejen! Fick syn på din blogg nu, måste bara säga att du ser verkligen jätte bra ut,och vad jag läser så verkar du ha det så roligt med allt du är med på, lite avis :) Iaf en bra blogg du har! Ha en bra helg!!! //Jenny

2008-02-29 | 15:15:42
Postat av: Sandra

Tack så himla mkt! Vad kul att jag uppfattas så utåt, för det är verkligen så det är! Trivs väldigt bra med mig själv och har otroligt kul i livet. Hoppas folk i min närvaro har lika kul med mig som jag med de :)
Hoppas du får en toppen helg du med!

//Sandra

2008-02-29 | 15:33:44
Postat av: jenny

Va kul att du skriver tillbax så snabbt, inte så vanligt...Ja kan lova att jag kommer nog bli en trogen läsare av din blogg :) Ska visa min kompis din blogg senare som påminner om dig..Jaja Kramar!!!

2008-02-29 | 16:03:34
Postat av: sandra

Det låter bra det :)

Ha en trevlig helg!!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback