Se flere på HITME.NO

Helg

2008-02-2515:23:01
Skrivet av Sandra Edlund

Gud vad helgen gick fort! Men det var en mkt trevlig helg :)

Blev ett besök ner till Grappa på fredagen, hade så trevligt att vi inte stressade vidare för att bowla, utan drack oss glada på lite fruktiga drinkar. Jag som är normal tog mig en raspberry daquire till skillnad mot min käreste som alltid ska ha det suraste suraste!! Förstår inte hur han kan dricka det där men så länge han är nöjd så ;)

Tog oss ner till bowlinghallen lite senare tillsammans med Bokis och hälsade på de andra...

Trevlig kväll men hyfsad lugn!

Dagen därpå var det dags för fotografering av smycken. Riktigt trevligt! Fina silversmycken som skulle fotas för butik.
Det gick bra och de var nöjda, vilket gör mig nöjd :)

image704

Till kvällen var det träff hemma hos Andreas där det tittades på melodifestivalen och skålades. Fortsatte ut på krogen sen...

Söndagen bestod av 2 års kalas för lilla Kevin som fyllde! :)

Snabb summering av helgen... måste vidare nu... Tjaaao!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback