Se flere på HITME.NO

Helg

2008-02-1814:23:23
Skrivet av Sandra Edlund

Här ligger man på soffan och slöar...
Känns nästan som jag fortfarande är bakis med denna huvudvärk jag har.

Emma kom på besök i helgen och vi tillbringade lördagkvällen med lite melodifestival och drickbart därtill.
Emma hade med sig sin vän Jenny och min hjärtevän Robert var med och tyckte till om låtarna!

image699

                                                    Helt inne i melodifestivalen

Sen blev det utgång där vi träffade upp Cia också, tiden gick väldigt fort. Tiden går ju fort när man har kul, ....eller har alkohol i kroppen. Väääldigt fort när det är både och..!!


Så gårdagen var bara lugn, lagade god lasagne och åt blåbärspaj med vanlijsås!!!
Lite filmtittade och sömn.. sömn sömn sömn...

Tror jag sovit i en hel livstid nu... dags att röra på sig lite nu!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback