Se flere på HITME.NO

Då var det måndag... igen!

2008-02-1114:20:14
Skrivet av Sandra Edlund

Det är måndag och igår var man tillbaka på arbetet igen efter jag vet inte hur länge.... Känns som jag varit ledig en evighet från jobbet, jobbat någon strödag här och där bara.

Sjukt jobbigt var det på jobbet att vara vaken hela natten och självklart så var det en extra jobbig natt också. Usch, inge kul o märka hur humöret tär för att man är så trött. Har arit väldigt skönt att vakna tidigt om dagarna och få ut massor av dagen innan mörkret lägger sig. Men nu är det slut på det! Nu är det dags att bli nattuggla igen!

Helgen swischade förbi, the swedish bikini team på lotus under fredagen och sen på lördagen var det dags för premiären av melodifestivalen. Andreas, Merit, Cia, Robban och jag satt här hemma hos mig och tyckte till om låtarna samtidigt som vi smällde i oss massa godis, chips ostbågar och lite annat gott drickbart :)

image692

Andreas blev inspirerad och plinkade lite på gittarren!

image693

Söta Cia och Merit i min soffa :)

Söndagen var lugn med lite promenad och god matlagning innan det var dags att fara iväg till jobbet.

Uuuuh klockan är redan 14.20.. dags för mig att göra lite nytta!!

Ciaoooo ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback