Se flere på HITME.NO

Blähä...

2008-02-1217:49:18
Skrivet av Sandra Edlund

Det här med att börja jobba igen har tagit mig hårt! Fy vad jag har det jobbigt med att ställa om mig till natt nu igen! Trött som fan på jobbet och kan inte sova under dagen, vaknar hela tiden så till sist går jag upp och då känns det som att  jag går på halvfart hela dagen och har en jätteirriterande huvudvärk. Blir ingenting gjort just nu... :(

Måste bli ändring på det här nu!!!

Gick ner en sväng till stan och hämtade ut tavlan som inhandlades i Thailand! Kommer bli jättefint när den kommer upp!!

image694

Det är ju ett framsteg iaf!

Nu är jag så hungrig ska se till att få i mig något! Har redan blivit dålig på att äta ordentligt igen!! Inte bra!


Sandra -hungrig-


Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

TRÅKIGT ATT SÄGA. MEN VÄLKOMMEN I GÄNGET!
MAMMA (NATTIS)

2008-02-13 | 05:04:40
Postat av: Maggan

Man kan dricka grädde i mjölken 2 glas om dagen så går man upp i vikt lättare. Ha smör på allt och grädde i moset och på allt. Kanon!

2009-05-31 | 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback