Se flere på HITME.NO

Att vara glamourmodell är inte alltid så glamoröst!

2008-12-0813:35:18
Skrivet av Sandra Edlund

Vet inte vem jag ska vara mest irriterad på:

PÅ MIG SJÄLV, för att jag tar på mig gig som jag egentligen inte har tid/ork med, efter en hel veckas jobb med katastrofer hit och dit så har min energi gått bort. Jag slutar jobba natten till lördag och har bokad tid då jag ska vara borta kl: 14.00 på söndagen. HUUR kan jag tro att jag orkar åka 30 mil bort, jobba, sova få timmar och sen hinna tillbaka!? och HUUUR kan jag tro att det faktiskt ska gå smidigt och fungera som det är sagt!?

* PÅ SJ, för att de verkar ha stora problem med sina tåg! Tåget som skulle avgå 16.00 blev först försenat 10 min... 35 min.... 45 min... 55 min.... INSTÄLLT! Ingen personal på plats att få tag i, på telefon är det 30 min väntetid och många upprörda resenärer står på stationen och stampar med en telefon i örat "Tåget är inställt och jag hinner tyvärr inte i tid"  Det är tragiskt! Mångas planer stupas denna lördag och jag som ska iväg och jobba får stora problem!
Mina resplaner ändras och får nya tider, detta innefattar att jag ska åka 3 olika tåg + en taxiresa. Framme 6 timmar efter beräknad tid för avgång kl: 16.00.
Känner redan här oro för min hemresa! Detta får inte ske under morgondagen (!!) då jag ska vara borta 14.00 och blivit lovad att tåget ska vara inne 13.48. Ringer min bokare för att försäkra mig om att detta inte får hända, för då kan jag inte åka iväg. Blir lovad skjuts hem om inte tåget är i tid under morgondagen.

* PÅ VÅRT BOKNINGSBOLAG som lovat mig hemgång kl: 13.48 på söndagen, men som inte stämde! Borde förstått att något inte stod rätt till då jag enbart fick biljett för dit-resan. Nämligen så att när jag får biljetten hem på söndag morgon så stämmer inte tiden jag ska vara hemma, utan tåget är i Eskilstuna för sent för min inbokade tid!
Hur många gånger ska man behöva säga till för att det ska gå in? och varför respekteras det inte?

Inser att det inte är någon annan än mig själv jag kan vara besviken på, det var bara jag som tog beslutet att åka!

Men den jag skäms mest mot är min söta Baby som inte gillade att jag skulle iväg för han förstod att det skulle strula sig, men som jag lyckades övertala att allt skulle ordna sig och lovade att jag skulle vara på plats i tid. Jag skäms så för att det inte bara drabbade mig och honom utan även hela hans familj. FÖRLÅT, Verkligen!

Nu får det vara slut på mina fullspäckade scheman och ställa upp!

Jag försöker alltid göra mitt bästa för att göra alla till lags, men nu är det dags att jag prioriterar de som verkligen älskar mig. Inget jobb kan någonsin vara värt att förlora det!

Sist men inte minst bilder från giget:



                                     ........The rockchicks!............



                            .....Jag testar ett par löstuttar i logen.....



Krögaren med hans enorma filmsamling, såg likadant ut på alla 4 väggar i rummet!



                                           ......lugnet före stormen.....



  ...diskokulorna på plats och bakom gallret står 2 brudar som dansar...



                            .....Ella i den coola trappan ner till scenen.....



                           .....Jag bakom gallret på övervåningen.....



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback