Se flere på HITME.NO

Arg, ledsen och besviken!

2008-12-0103:42:37
Skrivet av Sandra Edlund

Min helg har varit en sån otrolig besvikelse. Vet inte varför men inget har gått min väg. Ett litet smakprov såg ni på det i mitt förra inlägg.

Men utöver det har saker o ting inte blivit som det var tänkt, saker har inte varit som det varit sagt och jag är helt enkelt otroligt besviken, ledsen och arg.

Jag är glad att helgen är över och hoppas att denna förbannelse som ligger över mig försvinner. Hoppas aldrig jag får uppleva en helg som denna igen, NEVER EVER! 
Det jag kan påverka kommer jag självklart göra men annars hoppas jag min tur vänder nu!

Fast att saker o ting känns motigt just nu så försöker jag hela tiden ta mig uppåt, ruskar av mig och ställer mig upp igen. Känner mig själv väldigt stark just nu men det är nog tack vare mina nära o kära! 

Om jag ska försöka vända det här till något bra så är det positiva med detta att man inser vad man har och uppskattar det mer! Ibland kan man lätt bli blind och inser inte hur bra man har det!

Idag har jag varit extra ynklig, men har självklart firat att det var 1:advent. Skyltsöndag nere på stan och pyntmys hemma har det varit. Så nu är det extra mysigt här hemma!





 

        Det dracks glögg mellan pynten och lyssnades på julmusik!



Kommentarer:
Postat av: Karin

Hej Sandra! Hoppas att allt känns bättre nu...vet själv hur de dagarna kan trycka ner en men sen kan en enkel härlig liten sak ändra allt! Hoppas den saken har dykt upp hos dig så du mår bättre! Ta hand om dig

2008-12-02 | 09:21:31
Postat av: Ella

Ja som sagt, Nossebro vad det ju.. Har snackat med Johan, han ska kolla tåg så du kan komma hem i tid..

Postat av: sandra

Tack Karin!

Saker o ting som händer kan man inte alltid rå för, tyvärr! Men huvudsaken är att man inte går ner sig helt utan tar sig upp o vänder på steken när det är motigt! Det tycker jag att jag gjort. Blir speciellt glad över små kommentarer som detta! Alltid härligt o höra att folk bryr sig om hur man mår! :)



Ella, messade dig precis i nattmösan här! Vi hörs imorgon när jag är levande igen :)



2008-12-03 | 04:30:03
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback