Se flere på HITME.NO

Bokis 40 års fest!

2008-12-2116:46:49
Skrivet av Sandra Edlund

Det har blivit lite tid tillägnat bloggen, men det verkar vara fler än jag som inte ar tid att blogga just nu.

Planen var att allt skulle vara klart tills igår inför julen för då var det nämligen 40 års fest. Sen idag skulle vi åkt upp till pappa och Kikki och firat en "Lill-Jul" men det fick tyvärr bli inställt då de fått vinterkräksjukan :(

*Krya på Er*

Så nu blev det lite extra dagar innan julen är framme här hemma istället. Men som sagt igår var det 40 års fest. Johan Bokström var det som fyllde! Hade jättetrevligt med massa god mat, dryck och gott sällskap.
Tack för en supertrevlig kväll!

Otroligt blandat med folk från alla olika delar av Sverige, även blandat i åldersgrupper. Allt från min ålder upp mot 77 år, som "Bokis" mamma är. Äldst var även mest aktiv på dansgolvet... så himla skön morsa! :)

Kolla in henne i filmklippet så förstår ni vad jag menar :)



                                              Många fyllon var det igår :)



                                           .......Jag och Pia.......


Kommentarer:
Postat av: Julia

åååh blir som ett barn på julafton!! Hoppas såå mkt att den sitter bra oxå, lite nervös faktiskt haha :)

Postat av: sandra

Vad tror du att jag är då.. :) JAG hoppas verkligen den passar!!!

2008-12-21 | 19:00:34
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback