Se flere på HITME.NO

Juligheter...

2008-12-0923:42:14
Skrivet av Sandra Edlund

Dagarna går i julens tecken och jag förstår mer och mer att julen faktiskt är här vilken sekund som helst. Tiden springer iväg så fort att man knappt hinner blinka.

* Årets första julbord har ätits!
* Julkonsert med lucia tåg har upplevts!
* Julebak för 10 år framöver har utövats!



                                               ......Mäktigt luciatåg.....

Idag har det varit fullt hus hela dagen med massa bakning så nu är jag helt slut!



                  .....Lillpojken bakade massa fina pepparkakor.....



                                        .....Smaka kanske?.....





                                   .....Jag bakade lussebullar....





                            .....Grabbarna gjorde chokladgodis.....



Så nu finns det julmums här hemma så det räcker och blir över! Inget går upp mot lite nybakta bullar och kall mjölk :)

Imorgon fortsätter juligheterna. Julbord + fest med jobbet imorgon!

Later!




Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Vad duktiga ni är! Saknar att du flyttade hemifrån när jag ser det där. Ja här hemma bakas det inte mycket. Dessutom har jag blivit förskyld så jag ska nog inte heller. Så varm mjölk och lite nybakat ja då skulle jag kanske bli lite piggare :)

Robban har beställt "något" till dej hör av dej.

Ha det så kul på julfesten det hade vi tills taket på statt höllt på att rasa in så vi fick utrymma.....INTE kul. / KRAM Mamma

2008-12-10 | 05:29:08
Postat av: sandra

Det var jättemysigt med bakning igår! Trist att du blivit förkyld :(

Vaddå beställt "något" till mig!? Ringer dig snart! Efter Robban slutat jobba kommer hela jobbet hit o förfestar innan det beges till Harrys! Ska bli kul!

KRAM

Postat av: Lotta

åå va de där luciaåget i sporthallen, med emy dimond? lillesyrran skulle va med i de luciatåget men missade tyvärr de..

2008-12-11 | 21:59:43
Postat av: sandra

Det stämmer bra det! Du missade ett jättemäktigt luciatåg, speciellt om din syster var med också! Tråkigt! :( Tyvärr kan jag inte vara med på lördag då jag ska iväg men jag hoppas ni får det trevligt! :) KRAM

2008-12-12 | 00:46:40
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emy...?

2008-12-12 | 08:46:38
Postat av: sandra

Amy Diamond stavas hon ja... :)

2008-12-12 | 12:41:47
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback