Se flere på HITME.NO

Trött...

2008-12-0515:58:31
Skrivet av Sandra Edlund

Usch... jag är så trött att jag inte orkar göra något! Har massa saker jag BORDE göra men jag orkar helt enkelt inte!
Orkar knappt skriva här!

Är hungrig, men orkar jag äta? Tveksamt!
Behöver duscha, men orkar jag duscha? Tveksamt!
Borde fixa naglarna, men orkar jag... JAVISST! Nej.. inte ens det!

Igår var jag på hugget... gick 5 timmar på stan och julshoppade, hittade 2 julklappar! Ni förstår vilken tid det kommer ta.

Nej, idag har jag bara tänkt ligga hemma o vara en slacker.... tills jobbet kallar ikväll och sen så ska jag iväg på lördag för att gigga med "Hardrock Hallelujah" sen hem för att gå på julbord. Baby har fixat så fint på Holmberget :)

Längtar redan tills på söndag! Då är det heldag med MYS och sen har jag en hel veckas ledighet framför mig! Då ska det bakas, gå på julfest, sys julklappar och dricka massa glögg!!

Men det är då det... nu ska jag fortsätta vara slacker...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback