Se flere på HITME.NO

Supertrött ;)

2008-12-0304:23:11
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är supertrött! Verkligen... supertrött!

Det har varit strul med bloggen så jag inte kunnat uppdaterat. Men nu är det funkis igen! Tack snälla ni som varit positiva till min lilla svacka i helgen och muntrat upp mig. Sånt betyder massa!

Vardagen är tillbaka igen och jag jobbar på nätterna och pyntar o fixar om dagarna. Idag... ehhh, igår! (Fan att jag alltid ska ha så vrickade tider!) Var jag ute i skogen hos mamma o gick 1 timme... i regnet. Jag var dyblöt, o mina uggs likaså. Gummistövlar hade varit ett hett tips! ;) Men gud så skönt!

Sen var jag så snäll att jag la lite slingor på mamma så hon är fin till helgen då hon ska på julfest! Vad skulle du göra utan mig mamma!? ;)
Men imorgon är det faktiskt dags för mig att ägna lite tid till mig själv. Frisören är bokad och sen funderar jag på att lägga mig i solariumet några minuter. Var sjukt länge sen jag solade, o just nu kan jag behöva känna mig lite fräschare känner jag. Behöver fler tips på saker man kan göra när man känner att man behöver en uppfräschning...

Vintertider kan göra att man känner sig lite tråkig!

Nej nu måste jag verkligen sova, en riktig krasch på jobbet i natt så jag lär inte ha några problem att sova.
Ska krypa ner hos min lilla sötnos nu, finns ingen som är mysigare än han när han sover!
Aldrig att han är trött o gnällig, utan varje gång jag lägger mig hos honom går han upp i falsett och ler.

Det är världens bästa!



                        .....Som sagt alltid lika mysig.... då som nu!...


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

NNNNNNNNNNNNNej Var är håret. Vågar jag mej till Gunnel? Blir jag likadan då ???? / Annica

2008-12-03 | 05:12:29
Postat av: Robban

hehe... o du är Supersöt baby.. verkligen, Supersöt ;-)

2008-12-03 | 08:19:05
Postat av: Ann

shit pomfritt vilken söt bild!

Postat av: sandra

Mamma: Lugn o fin! Det är en gammal bild från när hulliganen o jag träffades. Du minns väl hur han såg ut i huvudet då :)



Baby: Supersöta är vi ;)



Ann: Javisst är blir man nästan glad bara av att titta på bilden. Hihi...

2008-12-03 | 19:43:31
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: MAMSEN

OK. Då kilar jag iväg och ser vad hon kan göra åt mitt barr. Vi ses på stan.

2008-12-04 | 04:53:03

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback