Se flere på HITME.NO

Sjukling blir hemma från jobbet!

2008-12-2817:02:50
Skrivet av Sandra Edlund

Det är så tråkigt att vara sjuk, sjukt tråkigt! Kanske man kan säga helt enkelt!

Sitter här i soffan och känner mig som en gammal tant som inte orkar någonting. Näsan svider av allt snörvlande, huvudet bankar av allt snytande, halsen retar och pannan är varm.... Ja.... ni får tycka synd om mig!



Var uppe på benen och försökte handla lite men det tog på krafterna så nu sitter jag här igen och orkade inte ens ta av mig mössan + att det var så skönt att ha den på när man mår såhär mosigt!

Handlade lite vindruvor som gör mig sällskap i soffan just nu. Tänk om man ändå kunde känna någon smak också... :(




Kommentarer:
Postat av: jewey

du vet at folk i russland sier at vodka er som medisin? drikk litt så eru frisk igjen. hehehe god bedring da....

2008-12-28 | 19:55:28
Postat av: sandra

Hehe... ja de säger att det ska göra susen att ta en whiskey innan man går o lägger sig. Blir jag inte bättre får jag väl testa det snart :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback