Se flere på HITME.NO

Nu är det nära...

2008-12-2301:36:35
Skrivet av Sandra Edlund

... snart är julen här! :)

En tripp till Västerås behövdes för att bli klar med alla julklappar så nu är det bara småfix runtikring som behövs för att en lyckad julafton ska bli av!

Jag kan ju sitta här o skriva om hur mkt glögg jag druckit och hur vi än igen bakat julgodis, men nej.. i längden blir otroligt booooring!

Istället kan jag berätta att efter jul och nyår så kommer det hända saker med min egna design www.ckrets.se. Finns inte riktigt tid för det nu men jag har planer som är påbörjade och så snart jul och nyår är över så ska jag ta tag i det.

Känns jättekul! :)

Vad mer som känns jättekul är att under julen kommer mina kära utflyttade vänner hem igen och vi ska ses under juldagen för att ta igen många skratt som vi missat då vi inte ses så ofta längre. Det glädjer mig massa!! 




                        .....vänner jag träffar alldeles för sällan.....


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Jaaaa snart ses vi!!! Ska bli superkul!! :) Puss och kram!!

Postat av: Malin

Och vänner som träffar DIG alldeles för sällan! Ska bli riktigt kul det här!

2008-12-23 | 11:16:38
URL: http://www.malinstedtgustavsson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback