Se flere på HITME.NO

MellandagsRea

2008-12-2722:51:47
Skrivet av Sandra Edlund

Någon som varit ute o hittat några fynd bland mellandagens reor då? Själv har jag inte varit på hugget för att armbågas fram bland folket nere på stan. För övrigt är jag inte så mkt för reor överhuvudtaget, tycker aldrig jag hittar något. Oftast är det bara stora storlekar och sånt som inte blivit sålt under terminens gån. Men jag önskar jag hade fel och kunde hitta ett riktigt klipp någon gång.

Sitter här och funderar över nyår. Visste vore det fint att ha en ny blåsa att klä upp sig i till nyår. När man inte orkar ta sig ner till stan så finns det ju faktiskt internet att beställa grejor från också. Sitter och kikar runt lite på www.asos.com just nu. Tror ni jag skulle klä i denna blåsa kanske??



Inte så mkt nyår över den kanske. Mer jul kanske....

Har inte hittat någon som känns riktigt bra än.. men snart hoppas jag ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback