Se flere på HITME.NO

Julstök

2008-12-1519:57:48
Skrivet av Sandra Edlund

Det är mkt att göra denna vecka! Var tvungen att skriva en liten lista på allt som skulle göras när jag vaknade så jag inte missar något. Allt inför julen måste vara klart innan helgen för på lördag är vi nämligen bortbjudna på 40 års fest, sen åker vi upp till pappa och Kikki på söndagen och är inte hemma förrän tisdag.
Då är det uppesittarkväll hemma hos mamma och Lasse, sen är julafton här!

Så det får inte bli några sista minuten julklappar här inte!

Lyan måste städas och fixas, julklappar ska handlas, julskinka ska lagas, granen ska pyntas, pappersarbete ska ordnas, tid vid symaskinen ska hinnas, jobbet ska skötas osv osv...

Listan är lång!

Hade gärnat varit ledig ett par dagar nu men det går tyvärr inte! :( 1 eventuellt 2 dagar kan jag vara hemma från jobbet.

Men nu ska jag in o göra en insats!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback